Contact

Heb je een vraag, een opmerking of wil je een wijziging doorgeven over de opvang van je kind? We helpen je graag. Kijk ook even bij de veelgestelde vragen. Wie weet vind je daar al het antwoord op je vraag. Lees hieronder voor welke vragen je waar terecht kunt.

Wil je een incidentele wijziging doorgeven of een ruildag aanvragen? Dit doe je gemakkelijk via de Konnect OuderApp. De informatie komt direct binnen bij de medewerkers van de opvanglocatie van je kind, waardoor ze hier snel op kunnen reageren. Daarnaast leggen we op die manier alle communicatie tussen jou als ouder en ons als kinderopvangorganisatie op één plaats vast.

Ben je je inloggegevens kwijt? Stuur dan een mail naar [email protected].

Heb je een vraag over een specifieke vestiging? Neem dan telefonisch of per mail contact op met de locatiemanager/meewerkend coördinator. De contactgegevens van kun je terugvinden op de vestigingspagina. Hier kun je ook een rondleiding aanvragen, net als via de knop “rondleiding” op de website. Er wordt in principe binnen 3 werkdagen contact met je opgenomen voor het maken van een afspraak.

Voor vragen over inschrijvingen en wachtlijsten kun je terecht bij de afdeling Kindplanning. Ook voor het doorgeven van wijzigingen of het opzeggen van je contract neem je contact op met hen. Mailen werkt het makkelijkst! Stuur je e-mail naar [email protected]. Wij reageren binnen 3 werkdagen.

Heb je een vraag over je maandelijkse factuur, je betaling of incasso? De afdeling Debiteuren staat klaar om je vraag te beantwoorden en je snel verder te helpen.

Stuur een mail naar [email protected] met daarin je vraag of verzoek, voorzien van je eigen contactgegevens. Indien je ons telefonisch wilt spreken, kun je dit in je mail aangeven.

Voor vragen over openstaande vacatures of de status van jouw sollicitatie kun je mailen naar [email protected]. Onze recruiters zullen je mail zo snel als mogelijk oppakken en contact met je zoeken.

Heb je een vraag naar aanleiding van een persbericht of wil je samenwerken? Neem dan contact op met de afdeling Marketing & Communicatie door te mailen naar [email protected].

Onze vestigingen worden ondersteund vanuit het servicebureau, gevestigd aan Laanstraat 84 | 3762 KE in Soest. Je kunt telefonisch contact opnemen met het servicebureau via het algemene telefoonnummer 0346 214323.

Contactformulier

Via het formulier hieronder kan je ons een bericht sturen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met jou opnemen!

Heb je een vestigings-specifieke vraag, neem dan direct contact op met jouw vestiging. Het telefoonnummer hiervoor kun je vinden op de vestigingspagina.