Maatschappelijk Jaarverslag 2023

In het maatschappelijk jaarverslag van Samenwerkende Kinderopvang maken we de zichtbare en onzichtbare impact van onze betrokkenheid in 2023 zichtbaar. De voorbeelden zijn groot en klein, de acties en activiteiten werden gedaan door kleine en grote mensen.

Zoals afval opruimen in de buurt, met de vis naar de dierenarts, voorleesdagen, een voedselkast; deze acties hebben zichtbare impact. De onzichtbare, maar voelbare impact is het besef en medeleven van kinderen voor de wereld om hun heen, het geluk van een oude man omdat de kinderen bij hem op bezoek kwamen, de liefde voor de natuur, opleidingen voor medewerkers, de liefde voor dieren, inspirerende webinars en workshops. Het getuigt allemaal van onze betrokkenheid bij de mensen en de wereld om ons heen.

We zijn trots zijn op onze inspanningen en resultaten in 2023. Het maatschappelijk jaarverslag laat groei, vertrouwen, plezier en diversiteit zien. En het belang van samenwerken en samen doen.

Naar het maatschappelijk jaarverslag